Wednesday, August 1, 2012

Promosi Murah Vitamin C Organic

Baru-baru ni saya diperkenalkan oleh cousin untuk mencuba vit C. Banyak kali dia approach tapi aku memang liat nak menelan tablet ni. Tapi sejak dengar cousin lagi sorang makan dan pengeluaran susu badan banyak dan makin pekat, saya pon apa lagi..order terus..zappp. Tambahan pula dia and family nya dah cantik berseri.. Auu jeles i..


Vitamin C Organic - Kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia


So lepas amalkan tak lama je, saya leh rasa perubahan nya. Susu yang dipam banyak boleh rasa double sikit dari sebelum ni. So kalau selama ni uols dapat skali pam 4oz...bermakna double tu 8oz eh..hurm...bagi aku..sebelum ni skali pam 3 oz maximum dah...tu pon kene kosongkan beberapa jam. kadang kat opis sekali je lepas nak pam baru dapat 4 oz. Tapi skang aku berjaya pam 3x waktu bekerja dan Alhamdulillah berjaya wat balik stock untuk Raihana 12 oz sehari.

 Pam kali kedua waktu bekerja. Jika sebelum ni hanya dapat half bottle je.

 Maximum dulu punya stock. Nampak perbezaannya.


Kulit pulak semestinya rasa lain dah rasa lembap...tak sabar nak tengok perubahan lagi...So kalo korang nak rasa macam saya rasa..leh la reply kt entry ni. Wokeh.


VITAMIN C ORGANIK UTK KULIT MUKA DAN BADAN KELIHATAN MULUS.. CERAH DAN BERSERI2... ianya sesuai utk :


  • wanita
  • lelaki (12 thn ke atas)
  • ibu mengandung
  • ibu meyusu (air susu banyak) ketika period
  • resdung
  • alahan
  • utk mencantikkan kulit dan bada
  • memudarkan parut.
  • jerawat batu
  • gatal2 pd kulit
  • kulit kering/tidak sekata/penuaan
  • parut lama
  • kulit kusam
  • operation scar
  • rambut gugur..

kalau ada yang beminat boleh komen kat post nie yer.... atau msg kt no 012-3204518 / 013-3433878 atau PM kt FB.. 

Harga asal (without postage):
30 biji = RM45
60 biji = RM90


Harga promosi raya (without postage):
30 biji = RM40
60 biji = RM80
100 biji = RM 100


Postage fee untuk Semenanjung: RM6 manakala Sabah Sarawak pula RM10

Jom layan testimoni kat bawah:


0 comments:

 
Umi Mya Zara Raihana Blogger Template by Ipietoon Blogger Template