Friday, February 3, 2012

1st preparation - Membasuh semua pakaian si kecil

Hurm....dah masuk 7 bulan..masih belum ready bag dalam kereta. Kalo g check up kat klinik gomen sah aku kena marah (mengikut dari kawan2 lain).. tapi naseb aku g check up private. Gynea pon senyum je...cume remind kan aku suruh siapkan barang awal-awal je.

Dua hari lepas sudah siap mendobi by en hubby. Aku tukang monitor since tak boleh buat kerja berat cz belum check kedudukan uri whether dah naik ke belum.

Arini dah angkat dan tunggu masa untuk dilipat dan dikemas dalam beg. Pastu leh kemaskan dalam beg since dah nak balik kampung ni...

Jom layan gambar yang sempat aku snap..Saja untuk tatapan aku jugak bila free.

Sila abaikan keadaan katil...haha..oh yer..aku sudah ubah kedudukan katil..luas sket nampak bilik...

hehee gantung dalam bilik tadi ujan....comel2 laa barang budak kecik ni ....

close up satu...... pinki...

Dah cukup..mommy kene study..esok pagi mommy exam...Sayang jangan notty kat dalam yer...mommy baru pas uwek2 ptg ni..aduii..blom abes lagi episod muntah2 mommy.. lama nye kan..

0 comments:

 
Umi Mya Zara Raihana Blogger Template by Ipietoon Blogger Template